RACONS I TALLERS COMPARTITS

Festes

A la nostra escola tenim per costum celebrar les festes populars i tradicionals, amb l’objectiu d’integrar els nostres alumnes en el seu entorn més proper i normalitzar les seves conductes i socialització.

En les celebracions de les festes es veu l’escola en conjunt, tots anem a una i es crea un clima únic i màgic, on petits i grans comparteixen el mateix espai, fan les mateixes activitats i s’ho passen molt bé!

Per a cada festa hi ha una comissió formada per uns 4-5 mestres del claustre. Aquesta comissió s’encarrega de decorar el hall de la nostra escola, involucrant tot l’alumnat, donat que són els fillets qui fan a l’aula els elements decoratius proposats per a cada festa.

Tenim el suport de l’APIMA  i l’ajuda de les famílies.

TOTS SANTS
NADAL
DIA DE LA PAU
CARNAVAL
S'AVIA COREMA
PASQUA
COMIAT ALUMNAT 6È
SANT JOAN

Les festes que es treballen a la nostra escola són:

• Tots Sants: acostumam a fer un berenar conjunt de bunyols.

• Nadal:al llarg d’una setmana cantam per nivells diverses nadales al gimnàs de la nostra escola i acabam amb un berenar compartit i l’arribada dels patges reials, qui ens duen un regal per cada aula.

• La Pau:  El dia de la Pau sortim tots al pati i, tot formant un gran cercle, feim qualque activitat relacionada amb la no violència i la pau.

• Carnaval: unes setmanes abans de carnaval uns quants mestres (amb ajuda dels alumnes de 5è) acostumam a fer un pregó per anunciar la temàtica escollida. El dia de carnaval tots arribam a escola disfressats de la temàtica que s’ha proposat per aquell any, feim una desfilada al gimnàs de l’escola, berenam tots pa amb sobrassada i acabam tot fent una rua per Ciutadella.

• Sa Corema: els més petits de l’escola acostumen cada divendres anar al hall i cantar les cançons típiques de Sa Corema per llevar-li un peu cada setmana.

• Festa fi segon trimestre : feim un berenar compartit i la comissió de festes juntament amb la comissió de cooperació organitzen diversos tallers interculturals al pati perquè tota la resta d’alumnes passin un matí agradable.

• Festa per acomiadar als alumnes de 6è: s’acostuma a fer un partit de bàsquet alumnes vs mestres i es fa un berenar compartit.

• Festa de Sant Joan: Feim una festa de l'espuma i berenam de ensaïmada amb xocolata.