Qui participa en el nostre projecte?

Els nostres socis són quatre escoles de països diferents: Itàlia, Alemanya, els Països Baixos i Suècia.

Sobre què és el projecte?

La intenció del programa és millorar la comunicació en anglès de la forma més significativa que existeix, tenint un interlocutor real, a la vegada que promocionar el sentiment de comunitat europea i tot el que açò, des del punt de vista de l'acceptació diversitat cultural suposa.

Com hem treballat aquest tema?

Del projecte han de sortir diferents productes

• un logo

• una cançó

• una pàgina web

• una millora palpable a l’escola relacionada amb el benestar.

La pandèmia va obligar a canviar el pla de treball i aquests productes s’han hagut de treballar de forma virtual. Els alumnes de 5è es comuniquen una vegada cada trimestre per compartir i parlar sobre el tema del projecte.

El grup europeu Erasmus ens reunim una vegada cada mes per parlar de com continua el projecte.

Què ens fa estar bé?

Des de la comissió es proposa que cada grup treballi aquesta pregunta des del seu nivell. Des d'infantil fins a primària.

Després es pot elaborar un vídeo, fotos, un mural per a posar-ho en comú.

També es proposa treballar aquesta pregunta amb els docents del centre per poder arribar a propostes per millorar diferents aspectes de la nostra feina.

Difusió del projecte:

• es crearà un racó en el passadís o en el hall amb diferent informació sobre les activitats que es duen a terme o la localització dels partners.

• esteim actualitzant el sites on hi apareix la informació clau.

• el projecte compta amb una pàgina web que està en construcció i de la que hi haurà un enllaç en la pàgina web del centre.

Futur del projecte:

Estem iniciant un nou projecte amb els mateixos països. Encara no tenim el tema. S’ha d’entregar el febrer del 2022.