PROCESSOS D'ESCOLARITZACIÓ

CURS 20-21

L’estat d’alarma declarat amb motiu de l’emergència sanitària de la COVID-19 ha suposat la modificació dels processos d’escolarització del curs 2020-21. Amb aquesta finalitat enguany de manera excepcional, la sol·licitud de plaça per adscripció i admissió s’haurà de presentar de manera telemàtica (podeu accedir al tràmit en aquest enllaç)

L’escolarització compta amb dos processos, el d’adscripció i el d’admissió.

ADMISSIÓ

El procés d’admissió és un procés obert a tots els alumnes que desitgin un canvi de centre o la incorporació al sistema educatiu (4t d'Educació Infantil, infants nascuts l'any 2017)

CALENDARI PROCÉS D'ADMISSIÓ

Per tal de facilitar tot el procés s’ha establert que per poder iniciar la sol·licitud, es requerirà l’autenticació prèvia de la identitat mitjançant un dels següents sistemes: sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve; codi d’usuari del GESTIB o usuari CAIB;  i combinació del DNI, NIE o passaport amb el número de mòbil de contacte de l’usuari.

Podeu consultar el següent manual per obtenir el sistema d'identificació Cl@ve

Haureu de presentar tota la documentació relativa al procés en el moment de la matrícula, al centre assignat.

La consulta de les llistes provisionals de puntuació i de les llistes definitives, així com la formulació de reclamacions, també es farà de manera telemàtica, a través de la web del servei d’Escolarització. Podeu fer la consulta en aquest enllaç.

Si teniu dubtes us podeu dirigir a la pàgina web de Conselleria, o bé podeu telefonar al centre a partir de dilluns 11 de maig de 11h a 13h als telèfons: 971 38 23 23 i al mòbil 669 20 12 41. També podeu enviar un missatge de whatsapp.

places vacants procés d'admissó

mapa de zona ceip margalida florit

Adscripció

El procés d’adscripció és per alumnat que acaba 6è de primària i ha de de continuar els seus estudis a d’altres centres adscrits, en el nostre cas l’IES JM QUADRADO i l’IES M.ÀNGELS CARDONA