PROCESSOS D'ESCOLARITZACIÓ
CURS 24-25

La sol·licitud de plaça per adscripció i admissió s’ha de presentar de manera telemàtica (podeu accedir al tràmit en aquest enllaç)

L’escolarització compta amb dos processos, el d’adscripció i el d’admissió.

ADMISSIÓ

El procés d’admissió és un procés obert a tots els alumnes que desitgin un canvi de centre o la incorporació al sistema educatiu (4t d'Educació Infantil, infants nascuts l'any 2021)

CALENDARI PROCÉS D'ADMISSIÓ

Calendari_24_25_cat.PNG

Per tal de facilitar tot el procés s’ha establert que per poder iniciar la sol·licitud, es requerirà l’autenticació prèvia de la identitat mitjançant un dels següents sistemes: sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve; codi d’usuari del GESTIB o usuari CAIB.

Podeu consultar el següent manual per obtenir el sistema d'identificació Cl@ve

Haureu de presentar tota la documentació relativa al procés en el moment de la matrícula, al centre assignat.

La consulta de les llistes provisionals de puntuació i de les llistes definitives, així com la formulació de reclamacions, també es farà de manera telemàtica, a través de la web del servei d’Escolarització. Podeu fer la consulta en aquest enllaç.

Si teniu dubtes us podeu dirigir a la pàgina web de Conselleria, o bé podeu telefonar al centre a partir de dimarts 21 de maig de 9:30h a 13:30h als telèfons: 971 38 23 23 i al mòbil 669 20 12 41. .

mapa de zona ceip margalida florit

mapa zona ceip margalida.jpg

Adscripció

El procés d’adscripció és per alumnat que acaba 6è de primària i ha de de continuar els seus estudis a d’altres centres adscrits, en el nostre cas l’IES JM QUADRADO i l’IES M.ÀNGELS CARDONA